17 july 2013

17 july 2013, wednesday ( umieranie )

Romek Knap (autor słynnej już "jaskółki") umarł dziś nad ranem, o 3:30, w Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.


number of comments: 18 | rating: 1 |  more 

Alutka P,  

http://liternet.pl/grupa/komety/forum/1854-roman-knap-nie-zyje

report |

Magdala,  

odleciał [*]

report |

gabrysia cabaj,  

Przechonoc// Jest przechodzień i przechonoc./ Przechonoc to ja. Nie w każde dni,/ ale na pewno w te, kiedy wychodzę z domu,/ aby zapomnieć, że już nie ma mejli,/ chociaż skrzynka pocztowa na gmailu krzyczy, że przyjdą./ I jeszcze kiedy wychodzę z domu,/ bo potrzebny mi jest real/ jak potrzebny jest każdemu, żeby/ tchórzliwie udawać, że nie ma go online./ Tak, bo w domu jest tylko komp/ i portale randkowe,/ na których scrollem/ zawsze szybko przewijam profile,/ żeby dostać się do fotek, potem patrzę/ i wzdycham do każdej fotki hotboya,/ która pasuje do nicku hotboy,/ piszę mejle,/ ale gdy tylko mam się spotkać, to wymyślam/ dziwne historie:/ mam remont, właśnie siostra wpadła,/ dom się zawalił, pijany jestem,/ a potem trochę nawet wstydzę się/ swojej ściemy, bo jednak dalej świecę/ że jestem online co 15 minut i tak przez parę godzin./ Więc lepiej wyjść z domu.// I wtedy w nocy chodzę po mieście,/ bo mam remont, właśnie siostra wpadła,/ dom się zawalił, jestem pijany,/ jestem przechonoc. To przepiękny wiersz Romana...chciałam się nauczyć pisać erekcjato, żeby zdążyć wygrać dla Niego dużo pieniędzy........

report |

sisey,  

jemu już one na nic. właśnie wyszedł na dłużej. a może wraca do domu? pewnego dnia i ja się dowiem i Ty, i...

report |

Darek i Mania,  

nie da się ominąć, tyle że lepiej byłoby aby każdy miał podobny limit

report |

Alutka P,  

Pogrzeb Romka odbędzie się jutro tj. 19-tego lipca (piątek) o godz. 9.00 na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach. Trumna wystawiona będzie w Kaplicy Cmentarnej o godz. 8.30 - pogrzeb rozpocznie się Nabożeństwem Żałobnym.

report |

Alutka P,  

To był najdziwniejszy pogrzeb na jakim byłam

report |

Istar,  

Alutko?

report |

issa,  

czemu najdziwniejszy?

report |

Alutka P,  

bardzo mało osób

report |

issa,  

a, thx. rozumiem chyba trochę więcej

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1