1 april 2020

1 april 2020, wednesday ( Prima aprilis )

Drodzy rodacy,

musimy przestrzegać obowiązujących zasad i poruszać się w odległości 2 m od siebie, to nic, że chodniki mają często tylko 1,5 m, będziemy chodzić gęsiego. Każde szanujące się małżeństwo, czy związek ludzi płci dowolnej, wstanie z gorącej pościeli, wyjdzie z domu tymi samymi drzwiami,  po czym, żeby zadowolić miłościwie nam panujących, będą szli ulicą 2 metry od siebie. Dla uniknięcia łamania przepisów, jako prawi obywatele, wydłużą drogę do pracy czy sklepu, i nie pójdą jak zawsze przez park czy skwer zieleni, co to to nie. Wybiorą drogę naokoło. Bez maseczki rzecz jasna, bo zakupienie jej graniczy z cudem.
Potem będą stali pod sklepem kilka godzin, żeby kupić niezbędne produkty drożejące z dnia na dzień, ale nie pomiędzy 10:00 - 12:00, bo wówczas w kolejkach tłoczą się seniorzy. Ich  niepełnoletnie wnuki, już nie zrobią im zakupów, nie wykupią recepty, nie wyprowadzą psa - więc droga babciu, musisz radzić sobie sama.
Wszyscy ci, którzy paracie się sportem i treningami, pamiętajcie,  biegnijcie i nie cieszcie się tym broń boże. Trenując macie sobie nieustająco wmawiać, że to nie jest trening, tylko wypełnianie obowiązeku polegającego na zrelaksowaniu się - dla zdrowia.


number of comments: 18 | rating: 5 |  more 

ApisTaur,  

czy to fragment przedapokaliptycznej powieści SF?//;)

report |

Ananke,  

hehe na to wygląda ;)

report |

ApisTaur,  

bo kogóż łatwiej za mordę trzymać/ tłum na ulicy łatwiej się zżyma/ a gdyś w areszcie (chociaż domowym) /jesteś bezwolny jednymi słowy/ nikt nie podskoczy połknie co dadzą/ dziś anonimus nie wygra z władzą//:)

report |

Ananke,  

któż lepiej niż Ty gada wierszem :)

report |

jeśli tylko,  

seniorzy to się tłoczaą całą dobę (sprawdzone)

report |

Ananke,  

bo tak lubią :) ale teraz tłoczą się jeszcze bardziej,

report |

alt art,  

co za ordynarny ageizm..

report |

jeśli tylko,  

ordynarny w sensie - zwyczajny?..

report |

alt art,  

nadzwyczajnie niezwyczajny..

report |

jeśli tylko,  

z tą młodzieżą to jetemw rozterce, bo z jednej strony u-zupili tych, co mogą i chcą wyręczyć innych w potrzebie, z drugiej - wokół sąsiednich bloków bez przerwy widzę włóczące się i odwiedzające grupki nastolatkow, beztrosko przenoszące wszystko co tylko mogą.

report |

Ananke,  

no tak różną i różniastą mamy młodzież, wcale się im nie dziwie, że ich nogi świerzbią i nie chcą siedzieć w domach, stąd pewnie te ograniczenia, żeby ich siłą zatrzymać, ale obawiam się przyniesie to odmienny efekt od zamierzonego.

report |

jeśli tylko,  

obawiam się, że wielu z nudów chodzi..

report |

Ananke,  

to pewnie też :)Ale głównie to jest po prostu młodość, która goni przed siebie, bez celu, byle dalej z domu.

report |

jeśli tylko,  

jakoś w moim sklepie najmłodsi to obsługa :))

report |

Ananke,  

czyli to młodzież zaprzęgnięta do kieratu ;)

report |

jeśli tylko,  

to się nazywa mieane uczucia - jest kasa, ale i jest strach..

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1